Se souhlasem Katedry sociologie FSS MU Brno Vám v příloze nabízíme metodický list bc. Kláry Lang, který byl vytvořen pro posluchače semináře Jak na sociolologii, sociální antropologii a genderová studia. Metodický list prostřednictvím několika aktivit uvádí studenty do problematiky genderu a genderových studií.
Cílem pracovního listu je přiblížit studujícím tématiku mediální reprezentace žen a mužů, ženství a mužství. Tematika genderu je studujícím představena na problematice reklamy a médií, jelikož média dnes tvoří jednu z nejvýznamnějších socializačních institucí a mají výrazný vliv na konstrukci identit jednotlivců. Aktivita má studujícím představit hlavní způsoby konstrukce genderových sociálních identit na poli reklamy a vysvětlit, proč mohou být tyto konstrukce problematické a jak ovlivňují představy o ženách a mužích ve společnosti.
Příloha | Velikost |
---|---|
Metodický list Gender | 411.77 KB |
- Pro psaní komentářů se přihlaste nebo zaregistrujte.