Jednou mi přišel od velmi milého žáka e-mail, který byl sice napsaný bez vulgarit, ale poselství by se dalo shrnout tak, jak jsem napsala v názvu této lekce. Koncentrovaná nenávist. Dostal dvojku, měl dostat jedničku. Spletla jsem se. Ale on svou žádost o opravu známky naformuloval tak, že si tento e-mail pamatuji roky. Když jsem se ho ptala, proč e-mail napsal tak, jak ho napsal, netušil, o čem je řeč. Od té doby v rámci psychologie dělám komunikaci.
Tyto lekce nabízí sérií cvičení, které lze využít všechny nebo si jen vybrat některé. Návrh evokace i závěrečného shrnutí je součástí prezentace.
Lekce jsem zkoušela na 13-14 letých žácích a v prvních ročnících čtyřletého studia. U těch malých jsem využila hezkého počasí, vytiskla jsem pracovní list "Komunikace evokace" a nechala je prodiskutovávat situace ve skupinkách samostatně na školním pozemku. Děcka si měla zahrát situace ve špatné a v dobré variantě. Dobrovolníci se pak mohli předvést před třídou.
Příloha | Velikost |
---|---|
![]() | 980.96 KB |
![]() | 982.6 KB |
![]() | 50.39 KB |
![]() | 980.91 KB |
![]() | 182.96 KB |
![]() | 187.69 KB |
![]() | 403.65 KB |
Příloha | Velikost |
---|---|
![]() | 4.65 MB |
![]() | 41.15 KB |
- Pro psaní komentářů se přihlaste nebo zaregistrujte.