RVP: ČLOVĚK JAKO JEDINEC
podstata lidské psychiky – vědomí; psychické jevy, procesy, stavy a vlastnosti
psychologie v každodenním životě – rozhodování o životních otázkách; zásady duševní hygieny, náročné životní situace, systém psychologického poradenství
Anotace:
V rámci aktivit se zaměřujeme na téma učení, přibližujeme si podmínky, za kterých se žáci mohou nejlépe připravovat/učit. Diskutujeme o vlivu nálepky na výkon žáka. Vlivu pochvaly na jejich výkon. Test individuálního stylu žákova učená je převzat z publikace Mapování stylu žákova učení (Dobrá škola)
Následující lekce obsahuje dva přístupy k řešení problémů/k učení (fixed mindset a growth mindset), ukazujeme si přednosti tvůrčího přístupu (growth mindset).
Klíčová slova:
Učení, motivace, pochvala, fixed mindset a growth mindset
Průřezová témata:
Osobnostní a sociální výchova
Doporučený věk:
12 +
Délka:
90 minut (2 lekce)
Registrační číslo projektu: CZ.07.4.68/0.0/0.0/16_037/0000287
Název projektu: VOSK - vzdělávání k sociálním a občanským kompetencím
Financováno z prostředků ESF a hl. m. Prahy
Název programu: Operační program Praha - pól růstu ČR
Příloha | Velikost |
---|---|
Učení - metodika | 972.7 KB |
Test (individuálního učebního stylu) | 2.24 MB |
Učení PPT | 8 MB |
Návod pro učitele Jak mají žáci vyplnit test | 693.6 KB |
Učení - pracovní list | 657.86 KB |
- Pro psaní komentářů se přihlaste nebo zaregistrujte.