Anotace:
Lekce žáky vede k zamyšlení nad hodnotami, které reprezentují vybraní (sledovaní)influenceři. Zároveň žáci pojmenovávají, jaké stavy (emoce) si pořízením nových věcí chtějí navodit a zda jich nejde dosáhnout jinak. Žáci se závěrem baví o tom, co dělá člověka naplněného a spokojeného.
Zajímá Vás téma více do hloubky, doporučujeme video: ZDE
"Je pravděpodobné, že marketingový tým influencerů bude moc dobře znát jejich cílovou skupinu včetně toho, jak je stará. Stejně tak že nápoj plný kofeinu a chemikálií určitě pro tuhle cílovou skupinu není určený," říká k případu nápoje Prime, který je propagovaný youtubery a podle expertů může i škodit, digitální antropoložka Marie Heřmanová. Jak velký vliv sociální sítě mají? A jak je regulovat?
Projekt podpořila Nadace OSF v rámci programu Active Citizens Fund, jehož cílem je podpora občanské společnosti a posílení kapacit neziskových organizací. Program je financován z Fondů EHP a Norska.
Příloha | Velikost |
---|---|
Jak na lekci - Influenceři | 287.6 KB |
Pracovní list - Influenceři | 4.91 MB |
- Pro psaní komentářů se přihlaste nebo zaregistrujte.