Metodika Anety Fodorové
RVP: ČLOVĚK JAKO JEDINEC: podstata lidské psychiky – vědomí; psychické jevy, procesy, stavy a vlastnosti
Anotace:
Tato metodika slouží k otevření tématu infantilní amnézie jako příkladu problému, k němuž je možno v rámci psychologie přistupovat z mnoha různých úhlů pohledu, představuje tedy různá paradigmata na konkrétním problému a umožňuje tak studentům uchopit na jasném příkladu samotnou povahu psychologie jako vědy. Zároveň otevírá možnost se s tématem spojit skrze vlastní zkušenost a vzpomínky z dětství.
Klíčová slova:
Multiparadigmatičnost psychologie, psychologie jako věda, infantilní amnézie, vývoj
Průřezová témata:
Vývojová psychologie, dětství, filosofie vědy
Doporučený věk:
16-18 let
Délka:
45 minut
Pomůcky:
Pracovní listy
Registrační číslo projektu: CZ.07.4.68/0.0/0.0/16_037/0000287
Název projektu: VOSK - vzdělávání k sociálním a občanským kompetencím
Financováno z prostředků ESF a hl. m. Prahy
Název programu: Operační program Praha - pól růstu ČR
Příloha | Velikost |
---|---|
Infantilní amnézie - metodika | 539.96 KB |
Infantilní amnézie PL1 | 608.42 KB |
Infantilní amnézie PL 2 | 606.94 KB |
Infantilní amnézie PL 3 | 598.56 KB |
Infantilní amnézie PL 4 | 662.16 KB |
- Pro psaní komentářů se přihlaste nebo zaregistrujte.
Komentáře
...
...