RVP: ČLOVĚK JAKO JEDINEC: podstata lidské psychiky – vědomí; psychické jevy, procesy, stavy a vlastnosti
Anotace:
Žáci si přibližují Kahnemanovu teorii dvou systémů (myšlení rychlého a pomalého). Cílem je, aby si uvědomili, že nejrychlejší odpověď nemusí být vždy ta nejsprávnější. Aktivitu lze realizovat v hodinách psychologie (kognitivní psychologie) a mediální výchovy.
Klíčová slova:
Myšlení rychlé a pomalé
Doporučený věk:
12 +
Délka:
30 min.
Registrační číslo projektu: CZ.07.4.68/0.0/0.0/16_037/0000287
Název projektu: VOSK - vzdělávání k sociálním a občanským kompetencím
Financováno z prostředků ESF a hl. m. Prahy
Název programu: Operační program Praha - pól růstu ČR
Příloha | Velikost |
---|---|
Myšlení - metodika | 678.62 KB |
Myšlení - pracovní list | 1017.34 KB |
Myšlení - prezentace | 7.29 MB |
- Pro psaní komentářů se přihlaste nebo zaregistrujte.