Anotace: Aktivita zkoumá sílu a možné podoby politického marketingu se specifickým zaměřením na využití dětí v propagandě. Vznikla jako reakce na poslední volbu ruského prezidenta, ale aktuální bude bohužel nejspíš ještě dlouho. Pracuje s neblaze proslulou písní “Strýčku Vovo, jsme s tebou” z roku 2018 a je postavená na četbě mediálního obsahu i formy. Dá se využít v občance, češtině, dějepisu I zeměpisu, podle zvolené varianty a důrazu se dá zvládnout za jednu vyučovací hodinu nebo jí lze věnovat více času.
Klíčová slova: Politický marketing, propaganda, Putin, děti, láska k vlasti, mír, konstrukce nepřítele
Průřezová témata: Osobnostní a sociální výchova, Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech, Výchova demokratického občana, Mediální výchova
Doporučený věk: 14+
Projekt podpořila Nadace OSF v rámci programu Active Citizens Fund, jehož cílem je podpora občanské společnosti a posílení kapacit neziskových organizací. Cílem programu je dále inspirace k aktivnímu občanství a pomoc znevýhodněným skupinám.
Příloha | Velikost |
---|---|
Strýček VOVA - metodika | 297.61 KB |
Strýček VOVA - pracovní list | 1.44 MB |
- Pro psaní komentářů se přihlaste nebo zaregistrujte.