První den (NATO - Pondělí):
Hodnocení aktivit:
Účastníci hodnotili první den zaměřený na NATO pozitivně, s průměrným hodnocením 1,5 na škále 1-5 (1 = nejlepší). Nejvíce oceňovanými aktivitami byly Obrazy nepřítele v sovětské propagandistické karikatuře a přednáška O připravenosti NATO na konvenční konflikt.
Přínosy pro učitele: Většina účastníků uvedla, že si rozšířila odborné znalosti o současných výzvách NATO a získala konkrétní příklady pro začlenění do výuky. Někteří ocenili praktické materiály, ale upozornili na nutnost přizpůsobit obsah pro potřeby žáků na různých úrovních vzdělání.
Podněty jsme vyslyšeli a vytvořili ke dni vzdělávací balíček plný aktivit k tématu pro žáky: NATO
Druhý den (Korupce - Úterý):
Hodnocení aktivit:
Druhý den zaměřený na problematiku korupce obdržel smíšené hodnocení, s průměrným skóre 1,6. Účastníci ocenili informace o whistleblowingu a indexu vnímání korupce, ale někteří vyjádřili potřebu jasnějších metodických doporučení pro výuku.
Přínosy pro učitele: Korupce byla vnímána jako důležité, avšak náročné téma. Mnozí ocenili konkrétní informace, jako je výpočet indexu korupce a příklady dobré praxe, ale zazněly také návrhy na větší propojení s praktickými aktivitami pro žáky.
Podněty jsme vyslyšeli a vytvořili ke dni vzdělávací balíček plný aktivit k tématu pro žáky: KORUPCE
Celkový přínos Letní školy:
Účastníci pozitivně hodnotili atmosféru a organizaci celé akce. Letní škola jim poskytla inspiraci, praktické materiály a náměty na výuku. Sdílení zkušeností s kolegy bylo vnímáno jako jeden z největších přínosů.
- Pro psaní komentářů se přihlaste nebo zaregistrujte.