Volby, kolena a horoskopy

Jak se tvoří účinná volební kampaň ve 21. století?

Když jsem ve výuce používala informace o knihovně reklam na Facebooku od Josefa Šlerky z naší Letní školy Občankářů 2020 a analyzovali jsme s žáky reklamy Andreje Babiše, zdálo se mi, že někdy odpovědi žákům zbytečně říkám, místo aby si odpovídali sami analýzou reklamního sdělení.

Proto jsme pro vás připravili prezentaci, která žáky na samostatnou práci připraví. Pak už jen nasdílíte pracovní list a je to.

V odkazech najdete link i na přednášku, na základě které byl pracovní list vyroben. A vůbec, na kanále 0bčankářů najdete spoustu dalších skvělých přednášek:))

Registrační číslo projektu: CZ.07.4.68/0.0/0.0/19_069/0001428
Název projektu: Letní škola
Financováno z prostředků ESF a hl. m. Prahy
Název programu: Operační program Praha - pól růstu ČR

YouTube video: 
přednáška Josef Šlerka Role reklamních kampaní
přednáška Josef Šlerka Role reklamních kampaní
cc by-nc-sa

Komentáře

 a 

O nás

Jsme učitelé, kteří se rozhodli přispět ke zvýšení prestiže svého oboru. Asociaci učitelů občanské výchovy a společenských věd jsme založili především proto, že nechceme být nadále pasivními diváky častých a ne vždy koncepčních změn, které se v našem oboru dějí.

Adresa

Asociace učitelů občanské výchovy a společenských věd
Gymnázium Sázavská
Sázavská 830/5
120 00 Praha 2

Archivováno
Národní knihovnou České Republiky