Chcete vědět, co si myslí vaši žáci například o chudobě, postavení žen a mužů ve společnosti, migraci nebo ničení životního prostředí? Pátráte po příčinách názorů žáků a hledáte způsob, jak s nimi systematicky pracovat? Zavítejte na workshop Kvalita, nebo kvantita? aneb Jak zjišťovat postoje žáků ve výuce.
Cílem workshopu je představit inovativní metodiku zaměřenou na zjišťování postojů žáků k aktuálním a globálním tématům. Během workshopu si vyzkoušíte práci s hodnotícími aktivitami, které podporují diskuzi mezi žáky a umožní zmapovat jejich postoje. Díky workshopu zjistíte, jak odhalit nejen postoj žáka, ale i hlubší důvody, proč jej zastává a dále s tímto zjištěním pracovat ve výuce.
Seminář pořádá společnost Člověk v tísni, resp. program Varianty a je akreditován MŠMT.
Seminář se uskuteční 21. 4. 2016 od 9:00 do 17:00 v Praze (Galerie Langhans - Centrum Člověka v tísni, Vodičkova 37, Praha 1).
Seminář je určený učitelům základních a středních škol, pracovníkům neziskových organizací a VŠ studentům. Kurz je pro účastníky zdarma.
Přihlásit se můžete do 14. 4. 2016 ZDE, případně prostřednictvím koordinátorky kurzu Kláry Doudové (klara.doudova@clovekvtisni.cz, 778 494 346).
- Pro psaní komentářů se přihlaste nebo zaregistrujte.