Influenceři bez příčiny

Anotace:
Lekce žáky vede k zamyšlení nad hodnotami, které reprezentují vybraní (sledovaní)influenceři. Zároveň žáci pojmenovávají, jaké stavy (emoce) si pořízením nových věcí chtějí navodit a zda jich nejde dosáhnout jinak. Žáci se závěrem baví o tom, co dělá člověka naplněného a spokojeného.

Zajímá Vás téma více do hloubky, doporučujeme video: ZDE

"Je pravděpodobné, že marketingový tým influencerů bude moc dobře znát jejich cílovou skupinu včetně toho, jak je stará. Stejně tak že nápoj plný kofeinu a chemikálií určitě pro tuhle cílovou skupinu není určený," říká k případu nápoje Prime, který je propagovaný youtubery a podle expertů může i škodit, digitální antropoložka Marie Heřmanová. Jak velký vliv sociální sítě mají? A jak je regulovat?

 

 

 

 

Projekt podpořila Nadace OSF v rámci programu Active Citizens Fund, jehož cílem je podpora občanské společnosti a posílení kapacit neziskových organizací. Program je financován z Fondů EHP a Norska.

Rozvoj občanského vzdělávání na ZŠ a SŠ
cc by-nc-sa

O nás

Jsme učitelé, kteří se rozhodli přispět ke zvýšení prestiže svého oboru. Asociaci učitelů občanské výchovy a společenských věd jsme založili především proto, že nechceme být nadále pasivními diváky častých a ne vždy koncepčních změn, které se v našem oboru dějí.

Adresa

Asociace učitelů občanské výchovy a společenských věd
Gymnázium Sázavská
Sázavská 830/5
120 00 Praha 2

Archivováno
Národní knihovnou České Republiky